Forum Strona Główna
Morrowind
Potwory
|
Obecny czas to Wto 19:04, 22 Kwi 2025
|
|
Autor |
Rancor
Wszech wiedzący

Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/15 Skąd: Kielce
Śro 11:11, 11 Lut 2009
|
|
Wiadomość |
|
Zwierzęta zwyczajne
Alit- średniej wielkości stwór z dużą szczęką i dwoma krótkimi nogami. Wersja zarażona potrafi truć Ma 30 HP. Atak od 1 do 9 pkt. Zostawia po sobie Skórę Alita. Stwora tego możemy spotkać w regionach: Molag Mar, Popielne Ziemie, Zachodnia Wyrwa i Sheogorad.
Dreugh - Dreugh to wodny stwór o twarzy człowieka i ciele ośmiornicy. Zbroje z jego skóry są drogie, rzadkie i niezwykle wytrzymałe. 60 HP. Atak- 5 do 17 pkt. Dreughowy wosk, jest dobry w miksturach dla wojownika i dosyć droga - 100 septimów. Przeważnie przebywa na głębszych wodach.
Guar to taki zwierzak "domowy" o olbrzymiej sile noszenia, wytrzymałości szybkości i sile ataku trochę większej niż ogar. Często wykorzystywany jest jako zwierzę juczne. Nie atakuje bez zaczepiania, spotkać go możemy wszędzie z wyjątkiem Czerwonej Góry (choc bardzo żadko sie go widuje). Guary Dzikie to dzika odmiana tego zwierzęcia która jest nieco silniejsza i szybsza. Atakuje zwykle bez wachania. Atak guara wynosi 1 - 9 pkt. a zycie 38 HP.
Kagouti. Skórę ma brązową, Rogi wokół pysku mogą nieraz zabic początkujące postacie. Zdrowie - 45 HP i atak 4 do 14 pkt. Zarażony jest pare razy silniejszy. Nie spotkamy go jedynie w rejonie Czerwonej Góry. Zostawia Skórę Kaugoti.
królowa kwama składa jaja i wysyła zwiadowców oraz robotników. Atakować nie potrafi.
robotnik kwama buduje tunele i broni ich. Jest powolny i nie potrafi dobrze walczyć
wojownik kwama to jeden z najsilniejszych zwierząt (zwykłych). Ma atak 9 - 18 i zdrowie 45, lecz potrafi nas zatruć na 40 sk. i atakować zaklęciem Dużej Iskry
zwiadowca kwama to agresywny robak (Oko Kwama worriora). atakuje za 3 pkt i ma 23 HP.
wszystkie kwamy z wyjątkiem zwiadowcy można spotkać tylko w kopalniach jaj
Krab Błotny Atakuje kończynami zbierając 1 pkt. a sam ma 15 HP. Spotkamy go przy każdej wodzie.
Pędrak - spotkamy go wszędzie. Nie atakuje bez zaczepki. Ma 8 HP i atak 1 - 2 ale nowe postacie niech go nie lekceważą gdyż paraliżuje on wroga, a stanie i patrzenie jak zjada nas Scrib (pędrak) jest naprawde nudne
Ogar - Atak 1 - 6. a sam ma 23 HP. Zostawia mięso ogara. Spotykamy go wszędzie
Samica netcha - Dosyć trudny kąsek. Ma ponad 100 HP, jest szybka, zwinna i ma niezwykle dobry atak. Na szczęście nie trzeba sie jej bać, bo nie zaczepiona nie zaatakuje. Zarówno samice jak i samce spotykałem na Pastwiskach, Wybrzeżu Azury, Wyspach Askadyjskich, Gorzkim Wybrzeżu i Zachodniej Wyrwie. Zostawiają skórę netcha.
Bull netchSamiec Netcha - Większy, słabszy i wolniejszy od samicy. HP ma 45 a ataki 4 - 12 pkt. Potrafi zatruć na 5 sk. strumieniem trucizny o sile 1 - 20pkt. Dużo łatwiejszy do zabicia niż Samica.
Skarabeusz - Rzadko spotykany duży owad, występujący na Pastwiskach, Popielnych Ziemiach oraz na Molag Mar. Odporny w 100% na ogień, podatny na zimno. Może z dystansu zaatakować ogniem (3 - 6 pkt.), niezły atak wręcz - 6 do 18 pkt- 38 HP. Zostawia Żywicę Skarabeusza.
Skrzekacz - Bardziej uciążliwe niż silne stworzenie. Przekleństwo wszystki początkujących postaci, są wszędzie i zawsze atakują za 3 - 8 mają 45HP i bardzo denerwoją
Szczur - Szczury się panoszą wszędzie, ataki (2 pkt.) i zdrowie (23HP).Zostawia Mięso Szczura.
Zębacz,(mały) - To drapieżne ryby, bardzo agresywne. Jeśli wejdzie się do wody możemy być pewni że rybka będzie próbowała nas zjeść. atak wynosi góra 6 pkt. a zdrowia ma tyle co szczur. Mały żarłacz ma 15 HP. Zostawiają łuski. Mimo słabych statystyk bardzo denerwują i naprawdę są groźne dla słabszych graczy
Daedry
Daedroth Ma bardzo dużo zdrowia (180 HP) a potrafi zadawać cios nawet do 36 pkt. Potrafi zatruwać, regenerować się i robić magiczną tarczę. Jest niezwykle szybki i wytrzymały. Zostawia Serce Daedry.
Dremora - Silny przeciwnik, dobrze uzbrojony w magię i broń (poźniej on i jego silniejsza wersjia to kopalnia kasy). Zdrowia ma 160 a atakuje bronią krasnoludzką ebonową i daedryczną. Wygląda jak człowiek w deadrycznej zbroi. Dremora Lord jest dużo silniejszy i szybszy, używa sinych zaklęć i wyposażony jest przeważnie w bronie daedryczne.
tronach Ognia - najsłabszy z Atronachów, co nie znaczy że słaby. ma zdrowia 75 atak - 7 do 21 pkt. Ma zaklęcie odbicia cały czas na sobie, używa zaklęcia Ognistego Kwiecia (1 - 25 pkt. przez 5 sk. na cel). Odporny na ogień 100% i podatny na mróz 60%.
Atronach Mrozu - silniejszy "brat" ognistego atronacha. 105 pkt. zdrowia, atak - 9 do 27 pkt. Atrybuty takie same, zaklęcie Mroźne kwiecie 1 do 25 obrażeń mrozu przez 5 sk. na cel. Odporny na mróz 100% i podatny na ogień 50%.
Atronach Burz - tego można by nazwać tatą. Zdrowia ma 200, atak podstawowy wynosi 15 - 45 pkt. Atakuje Elektrycznym Kwieciem (1 - 25 pkt. obrażeń elektryczności przez 5 sk. na cel). Odporny całkowicie na elektryczność i 75% odporności na trucizny. 20% odbicia. Bardzo silny stwór.
Skrzydlaty mrok - skrzydlaty mrok to upiór o twarzy kobiety i skrzydłami nietoperza. Zostawia Sole Pustki. Atakuje od 15hp do 45hp, przy zdrowiu 220. Jest to silny stwór który potrafi lewitować tuż nad ziemią.
Ogrim potrafi niszczyć zbroje i broń przeciwnika. Atak od 11 do 33 HP. Zdrowia ma 170
Złota Święta - Bardzo silna daedra o maks. ataku 60, przy czym częściej atakuje bronią daedryczną lub szklaną. Ma też taką tarczę. zdrowia (250).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rancor dnia Pią 14:16, 13 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
    |